Tellimise info ja privaatsuspoliitika
Tellimine.
Registreeruge kasutajaks. Pärast seda saate valitud kasutajatunnusega siseneda www.smartkote.ee veebikeskkonda ning sooritada kogu tellimis- ja ostuprotsess arvuti tagant lahkumata.
- Valige soovitud tooted ja määrake kogused.
- Kinnitage oma valik, klikkides nupule “Lisa ostukorvi”.
- Enne protsessi lõpetamist klikkige nupule “Ostukorv” ja kontrollige oma tellimus üle.
- Pärast eelvaadet saate tellimuse lõpetada, klikkides nupule “Mine kassase” ja valite sobiva kättesaamisviis ja koha. Seejärel tasuda tellimuse eest. Tasuda saate pangalingi kaudu. Ettemaksu tellimuse koopia saadetakse Teie e-maili peale.
- Tellimus võetakse täitmisele peale makse laekumist.
Kui on soov osta kaupa ettevõttele/juriidilisele isikule, saame väljastada ettemaksuarve. Palume ostusoov saata mailile info@smartkote.ee.
Arve maksmine Teie poolt kinnitab, et soovite soovitud kauba tellida ja olete nõus Smartkote Eesti OÜ , www.smartkote.ee) ostutingimustega.
Kui Te ei ole kindel toote sobivuses, siis saate küsida lisainfot meie käest. Meie vastame Teie järelepärimisele esimesel võimalusel ning püüame Teie tellimuse täita. Selleks on võimalik:
- Kirjutada aadressile info(at)smartkote.ee
- Helistada kliendiinfosse +372 53406461
Hinnad.
Smartkote Eesti OÜ e-poe hinnad on antud EURides.
Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
Kauba kättetoimetamine ja transpordiaeg.
Kaup on võimalik tellida meie e-poes pakutavas, endale sobivasse pakiautomaati üle Eesti või leppida eelnevalt kokku ise järgi tulemine.
- Pakiautomaadi kasutamistingimused ja tarneajad leiate meie partnerite Itella või Omniva kodulehelt. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel pakiautomaati ja Teile saadetava info osas.
- Kaupadele saate ka ise järele tulla.
- Tellimusele transporditasu ei lisandu, kui ostja tuleb kaubale ise järgi.
- Aadress: Raplamaa 79540, Juula küla, Ülesoo
- Kauba väljastamine: kokkuleppel
- Kaubad väljastatakse isikut tõendava dokumendi alusel (pass, ID kaart või juhiluba).
- Ennem kui tulete kaubale järgi siis oodake kinnitust et kaup on 100% kohal või võtke ennem meiega ühendust.
- Tarnetingimused kehtivad vaid Eesti Vabariigi territooriumil. Välismaale tellimise soovi korral palume võtta ühendust klienditeenindusega info(at)smartkote.ee
Kauba tagastamine.
Smartkote Eesti OÜ poolt valesti välja saadetud tellimuse eest tagastatakse 100% toote maksumusest. Tagastamine ettevõtte kulul. Tingimus kehtib kui toode on terve ja rikumata.
Tagastamistingimused.
- Toote saab tagastada 30 päeva jooksul pärast kauba tarnet kliendile (14 päeva jooksul peab klient avaldama soovi kauba tagastuse osas).
- Tagastatava toote pakend peab olema terve ja puhas (peab olema säilinud toote kaubanduslik välimus). Värvid ei tohi olla avatud!!
- Tagastatav toode peab olema kasutamata.
- Vigastatud tooteid tagasi ei võeta.
- Kaup tuleb pakendada nii, et see tagasitarnel kahjustada ei saaks.
- Pakendile EI TOHI kirjutada, samuti ei tohi otse pakendile kleepida pakketeipi/liimi.
Kirjalik tagastamisavaldus palun saata e-posti aadressile info@smartkote.ee või küsimuste korral võtke ühendust telefonil +372 53406461
Privaatsuspoliitika
Meie austame teie privaatsust. Kogu informatsiooni, mida sellel netileheküljel kogutakse, hoitakse rangelt konfidentsiaalsena ning seda ei müüda, ei kasutata uuesti, ei rendita, ei laenata ega avalikustata muul moel. Igasugust infot, mis antakse www.smartkote.ee käsutusse, hoitakse äärmiselt hoolikalt ning ei kasutata ühelgi moel, mille kohta pole saadud teie nõusolekut. Meie tegevus internetis on kooskõlas kõigi asjakohaste tegevuste ja vastavate Euroopa Liidu õigusaktide ja Eesti Vabariigi seadustega. Leia veidi aega ja tutvu meie privaatsuspõhimõtetega.
Isikuandmete kogumine ja kasutamine.
Isikuandmed on andmed, mida Smartkote Eesti OÜ kogub isikuga/tellijaga ühenduse võtmiseks.
Püsikliendi isikuandmete kogumine võib toimuda alljärgnevatel viisidel:
ostu või tellimuse sooritamisel e-poes isiku kontaktandmete või ostueelistusi puudutavate andmete talletamisel. Nõutavad isikuandmed võivad sisaldada nime, aadressi, postiindeksit, e-posti aadressi, telefoninumbrit ja teisi andmeid.
Kogutud isikuandmete kasutamine.
Kogutud isikuandmeid kasutame kauba kohaletoimetamiseks ning kliendi ees võetud kohustuste täitmiseks. Kogutud isikuandmete abil saame teavitada kliente tooteuudistest, kampaaniatest ja tulevastest sündmustest. Klient, kes ei soovi olla meie uudiskirjaloendis või saada teavitusi teda huvitada võivatest toodetest, saab ennast adressaatide sihtrühmast igal ajal eemaldada.
Kliendi paremaks teenindamiseks võib Smartkote Eesti OÜ avaldada teavet üksikute kasutajate kohta kolmandale osapoolele, kes osutab teenuseid ning on lepinguga kohustunud hoidma jagatud teavet konfidentsiaalsena. Kolmandaks osapooleks on näiteks kullerteenust osutavad ettevõtted.
Kogutud isikuandmete muutmine.
Kliendi tuvastamiseks ja temaga kontakteerumiseks kogutud isikuandmeid on võimalik näha, muuta ja täiendada meie veebisaidil „Minu konto“ alas.
Isikuandmete kaitse.
Juurdepääs kliendi andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.
Turvalisus.
Kõiki Smartkote Eesti OÜ külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.
Privaatsuspoliitika tingimused ja muudatused.
Meie veebisaiti kasutama asudes oled käesolevate põhimõtete ja tingimustega tutvunud ning nendega nõustunud. Jätame endale õiguse vajadusel privaatsuspoliitika üldtingimusi muuta, teavitades sellest kõiki püsikliente.
Kõigi privaatsuspoliitika või andmetöötluse kohta tekkivate küsimuste või muredega palume võtta meiega ühendust aadressil info@smartkote.ee
Üldtingimused
Käesolevad tingimused reguleerivad Smartkote Eesti OÜ (edaspidi tekstis Smartkote Eesti OÜ) poolt pakutavate teenuste kasutamist eraisikust või juriidilisest isikust kasutajate poolt (edaspidi tellija).
Smartkote Eesti OÜ teenust kasutades kinnitab tellija, et on antud tingimustega tutvunud ning nõustub täielikult nende täitmisega. Tingimustega mittenõustuv tellija kohustub koheselt lõpetama Smartkote Eesti OÜ teenuse kasutamise ning käimas olevad tellimused katkestama. Kasutajatingimuste rikkumise, kahju tekkimise ja kõigi võimalike tellija tegevusest tulenevate tagajärgede eest vastutab tellija vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele. Smartkote Eesti OÜ veebikeskkonnas kuvatud toodete pildid ja tooteinfo või mistahes osa Smartkote Eesti OÜ Ü veebilehest mistahes viisil kopeerimine või reprodutseerimine on keelatud ilma Smartkote Eesti OÜ kirjaliku loata.
Tooted veebikeskkonnas Smartkote Eesti OÜ kuvatud tootefotod on illustratiivsed. Tellija on kohustatud küsima toote/toodete kohta lisainfot juhul kui toote sobivus on tellija jaoks ebaselge või on muid küsimusi toote kohta mis võivad mõjutada toote sobivust. Smartkote Eesti OÜ on kohustatud vastama toote kohta käivatele küsimustele mõistliku aja jooksul.
Tellimused.
Tellimust hakatakse täitma koheselt pärast toote/toodete eest tasumist. Arve tasumisega kinnitab tellija, et tellitav toode/tooted ja toodete kogus on tellija poolt üle kontrollitud ning ebaselgete tootesobivuste kohta on küsitud lisainfot Smartkote Eesti OÜlt.
Vastutus ja vääramatu jõud.
Smartkote Eesti OÜ vastutab Teie ees ja Teie vastutate Smartkote Eesti OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Smartkote Eesti OÜ ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Smartkote Eesti OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist Smartkote Eesti OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
Lisainfo.
Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul Smartkote Eesti OÜ endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 10 tööpäeva jooksul.
Smartkote Eesti OÜ jätab endale õiguse loobuda müügist kui tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest:
- on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 100 EUR’i maksev toode on järsku müügis 10 EUR’iga on tegemist ilmselgelt veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).
Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale teie viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega võib juhul Smartkote Eesti OÜ e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Antud juhtudel juhul Smartkote Eesti OÜ ei võta vastutust toote andmete õigsuses. Soovitame siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust meie klienditeeninduse info(at)smartkote.ee.
Tarbija saab ostetud kauba või teenuse lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. Tarbija võib kaebuse esitada toote või teenuse kohta, mis ei vasta lepingutingimustele 2 aasta jooksul Smartkote Eesti OÜ -le mis tahes vormis elektronposti aadressile info@smartkote.ee
Kui tarbija ei ole nõus kaupleja pakutud lahendusega, võib ta esitada avalduse vaidluse lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusele, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (Rahukohtu tn 2 Tallinn 10130, telefon 6201707, info@tarbijakaitseamet.ee)